Tuesday, November 11, 2008

Sekarang Aku....

Salam..

Lama sungguh x update blog aku nih...kesibukan memanjang...tp aku cuma sempat jengah blog kawan2 sahaja. Sekarang ni aku...
  • Tengah demam. Macam2 btul dugaan dekat2 nak nikah ni...
  • Sibuk menyiapkan cenderahti untuk tetamu..banyak lagi blum siap weii..
  • Sibuk ngan tugasan ofis yang melambak-lambak. Nak muntah da..
  • Sibuk update alamat untuk kad jemputan. Ada lagi yang belum bg alamat???
  • Pening pala nak fikir..wana apa yang sesuai untuk cat bilik aku nanti. takkan wona ijau kut..udah la baju pun wona ijau...pening btui..
  • Sibuk jadi mandor untuk En. AY. Check keja2 cat yang dilakukan oleh En. AY untuk rumah kami kat bayan lepas. Hehe..suka sgt la keja check mengechek ni..En. AY sekarang ni dah tadak masa nak p dating ngan aku lagi...huhuhu..

At last but not least...aku sedang menghitung hari2 bahagia itu...semoga segala perancangan kami berdua direstui dan diredhai Allah s.w.t...insyaallah..