Sunday, April 6, 2008

Weekend lagik..Ahad

Today...aku tatau nak buat apa..p kenduri dah..dating pun dah...ehmmm..apa lagi nak buat....pas solat subuh kemas rumah la..dari dapur sampai la ke hall merangkak plak ke laman umah...fuhhh..lotih...ibu lak g tau katanya pak njang dr teluk intan nak mai umah...apa lagi..kelam kabut la...alih2 smpai ke tengah ari..org yg ditunggu tak juga tiba...p umah najwan..'culik' dia...bau hashem..tak mandi lagi..angkut dia n baju dia ke umah aku....terus ja bagi mandi sbb ada 'harta' dlm pampers tu...yakkk...pas mandi..dah wangi..dia dok merengek...ek sana sini...bagi susu takmo...kena dukung ja..aiya..ronda2 lam umah...smbil layan siaran ulangan AF..(smlm x tgk..kuaq dating maaa)...mana nak tgk najwan nangis lagi..binau gak pala. pujuk2 dia tdoq kat depann bagi susu...yesss...matanya sudah pejam..lega...baru la leh tgk AF dengan amannya...hehe...

najwan still lena sampai kui 3 lebih..diri ni igt nak tdoq..tp mata tak ngantuks..camna tuh..bohsan...tgk najwan bangun apa lagi..bagi mandi, siap2..berak lagi...sakit perut ke hapa bdk nih...nak bwk najwan jln2 la...ajak ibu & adik yani skali...tak p mana pun...Village Mall ja..bkn nak shopping pun..nak bgi najwan yang baru dpt kaki tu jalan..kat situ x sbuk sgt...pastu ibu lanja mkn kat Old Town...tu jer...Maghrib sampai umah...

Tiada aktiviti mlm len..melainkan tgk tv...hehehe...adios

No comments: