Sunday, April 6, 2008

Weekend..

Sabtu...

Paginya aku x buat pa2...just dok kat umah ja..mengemas itu ini sana sini...tgah ari aku bersiap nak p kenduri opismate aku kat Tawar, Baling. Yang x beshnya, kena p sorang-sorang..oshin x p sbb dia pun ada kenduri kwn dia kat nibong tebal..mula2 nak ajak ibu..alih2 abah dapat mc n balik umah...ibu, kena teman la..so...kui 1.00 tghari...staright away p umah Aima (nama opismate aku)...

Sampai ja kat umah kenduri...wahh..rmai btui orang time tu...jenguk sana sini..tak nampak pun mmber2 len yg datang...dlm keadaan yg agak kelam kabut tu(bagi aku la..sipa kena mencelah la) masuk teruih jumpa pengantin pompuan...rupanya mek tu dah siap ngan baju pengantinnya..ijau pucuk pisang lagi tu...ala...aku nak jugak wona tu..huhuhu..pastu mkn pun aku taruk ataih..tmpat duduk mmg tadak lgsg kat luaq..aku redah ja..buat tatau mkn kat dlm umah..hehehe..darurat la...sib baik lg tu tak mkn depan pelamin...aku undur diri dari sana lam kui 2 lebih la..

Aima's pose...as a bride...

Aktiviti seterusnya...hehehe..dating...Sampai ja umah aku teruih siap nak p jumpa buah ati tersayang...janji ngan dia nak jumpa kat seb jaya ja..senang skit...jumpa kat tengah2..sbb dia dari penang n aku dri sp...kira fair n square maa....

Met dia kat Caltex..pastu teruih ke Sunway Carnival...agak dah..takdak aktiviti len lg la..tgk wayang...smpai kat mall pun dah kui 5 lebih...beli tiket 6.40 ceta WATER HORSE...(komen filem : ceta dia ok..takla membosankan sgt w/pun latar belakang dia tahun 40 an camtu..)
Sementara nak tunggu show..kami ronda2..tawaf satu mall..window shopping ja..hehehe..kena jimat cermat..tahan diri ja..p solat pastu masuk tgk show... ada satu benda yg spoil kat aku ari ni...huahuahua...kaki aku sakit..kononnya nak tunjuk kasut baru la kat dia..padan muka aku...keluaq show..terus amik keta..pastu p jalan2 cari mkn la..dok lam keta dok discuss la nak mkn apa....time tgh laapq camni..mcm2 mai dlm pala..nasi goreng udang JURU la..western la..alih2 kona p Route 69 kat perda..mkn western gak...ayo...chicken chop lagik tu...takpa balik sat g timbang tgk naik ka dak..hehehe...dia mkn lamp chop...aiya itu lg dasat...

kui 10.30 sampai kat umah..sekian ceta utk ari ni...adios.

No comments: