Friday, July 18, 2008

Salam Jumaat..

Salam.

Ntah kenapa semenjak dua menjak ini aku jadi semakin sensitif dengan orang disekeliling aku. Bukan sensitif apa pun..bak kata orang cepat terasa hati a.k.a cepat majuk. Terutamanya dengan tunang aku..sian dia tp nak buat cmna kan adatlah kut pompuan ni sekuat manapun dia, sensitif itu tetap ada. Wahh..betul ka?
Kekadang kalau kurang perhatian sikit aku akan rasa kecik hati, rasa tidak disayangi dan tidak dicintai oleh orang-orang yang aku sayang. Kekadang tu orang melawak skit ja..aku dah terasa hati..tp orang tatau la aku terasa. Cuma dalam hati tp aku cukup takut perasaan ini akan terbawa-bawa dalam perhubungan kami. Ya Allah peliharalah hubungan kami sehingga ke akhir hayat. Insyaallah...

3 comments:

Hidemichimomotani said...

Tu semua dugaan di alam pertunangan la...dulu kak zai pun macam tu lah...sabaq banyaq!

mieza said...

camne kursus kawin..kate nak pegi kan..

M-a-r-n-i-z-a said...

abg mie- ya ka...

mieza - blm lg la cheq ooi..myb bln 8 la..