Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, October 8, 2008

Aktiviti Menjelangnya Syawal..

Puasa Ke-28

Arini En. AY menjemput aku untuk berbuka puasa kat rumah family dia. First time la kiranya ni...disamping tu gak nak menjengah baby Akif yang cute tu..Macam2 yang future MIL aku tu masak...




Ni ja satu-satunya gmbq curi En.AY..malu la kat umah orang..hehhehe

Tgk tu hadiah untuk baby Akif...wahhh...lenanya dia...
Puasa ke-29
Hari ni turn En. AY plak la berbuka puasa kat umah aku...tp sayangnya dek kerana kalut-malut tiada gambaq untuk di kongsi bersama..huhuhuhu..harap aaf ye...
Puasa ke-30 Akhir Ramadhan
Hari ni aku agak kekalutan lagi..mana taknya..p sana sini...beli barang untuk masak rendang daging, ayam dan ketupat dan macam2 lagi la...
Balik ja dari beli barang...siapkan bahan2 untuk dibuat rendang daging, ayam dan ketupat...
Abih ja buat suma tu aku sambung buat kuih raya skit..hehehe..last minute punya kuih raya...kiranya sampai la ke pagi aku berjaga untuk siapkan 2 jenis kuih raya...janji ada ja kan...






No comments: