Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, January 13, 2009

Hepi Besday to Me....


Walaupun entry ni nampaknya agak basi..tp aku nak gak ceta kat sini...

Al-kisahnya besday aku yang jatuh btui2 pada Hari Christmas 25/12/08. Oleh itu aku telah isytiharkan hari tersebut sebagai CUTI UMUM semalaya....hihihi...
En. AY kena keja ari tu dan agak malang la bagi aku yang mendapat sakit mata. Hadiah sempena besday aku la tu...takpa..sakit kan bole mengurangkan dosa2 kecik kita..aku terima ja...

Tp menjelang 12.00 mlm-24/12/08...En. AY telah bikin suprise kat aku...tq so much dear...ceta bebunyi begini...hari tu En. AY informkan aku yang dia dah beli peti ais untuk umah kami. Jadi peti ais akan sampai pada petang tu gak. Alhamdulillah..pas ni takyah la beli bahan mentah ari2 memandangkan dah ada peti ais nih. Aku pun keja ari tu dan balik agak lewat gak la. Pas balik dari keja aku singgah di Tesco untuk beli ikan, udang dan sayur mayur. Sesampai ja di rumah En. AY sms bgtau dia dah lekat ngan pita pelekat pintu peti ais tu supaya aku tak buka pintunya. Bertujuan agar tahap kesejukan peti ais tu bertahan lama dan telah dipesan oleh org yang juai peti ais tu. Aku pun ok ja. Dalam pukui 10.00 mlm, adikku dan bf dia mai ke rumah. Belikan burger untuk aku. Dia pesan aku takyah masak pa2, biar dia beli makanan untuk mkn malam. Lepak2 n sembang2, 11.00 mlm En. AY pun balik dari keja...semakin rancak la sembang2 tadi...

Jeng2 part yang best pun sampai (best bagi aku la..org len aku tatau la..mgkn part biasa..)...dalam pada kami bersembang2 tu..En. AY menghilangkan diri..terperasan sat..tp aku sambung balik la sembang sumbang ngan adik & bf dia..tup tup tap..En. AY mai dari belakang sambil nyanyi lagu Hepi Besday....sambil lg bawak kek berlilin...wahhhh...sooooo sweeeeeetttt la my dear nih...tu yang sayang selalu nih...hihihi..Dengan keadaan aku yang agak terpana seketika plus terharu biru..aku tiup lilin tu & bagi satu kiss yang hangat kat En. AY (weii..kiss di pipi saja tau...ada ka nak buat romantis2 depan adik aku ngan bf dia)..Ropa2nya..dlm peti ais yang ada tape tu rupanya ada kek besday aku..patut la heran masa En. AY balik keja aku tgk tadak plak dia pegang apa2 kan...anyway...itu hadiah bermakna buat aku...tambah plak kek fav aku tu..iaitu CHOCOLATE INDULGENCE dari Secret Recipe...fuhhhh...sila la meleleh ayaq liur ya kengkawan...hehehe...
Gambaq kek sempat disnap dlm dua versi...satu...versi berlilin...dua..versi tanpa lilin....gmbq tiup lilin n potong kek...nehi nehi..tidak la boleh di paparkan di sini kerana tesangat la tidak menutup aurat...hihi...

Happy Birthday Sayang...


Nota Pena : Saya sayang awak jugak En. AY....

No comments: