Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, September 17, 2008

'Orang Baru'

Salam.

Malam tadi, dalam kui 12.05 sesambil layan mata nak tdoq. Aku dapat sms dari En. AY lebey kurang berbunyi begini.

"Abang ada kat Muslimah ni. Wani sakit nak beranak."

Oh..oooo...aku terpikiaq sat...due wani (future SIL saya) bulan ni tp 29hb..cepatnyaaa...Aku pun fon En. AY. Katanya suma ada...mak, ayah, wana dan En. AY...Wani ngan Nizam dah kat dlm labour room. Terbayang gak kerisauan depa time tu...maklum la..cucu sulong nak keluaq..mesti berdebar-debarkan. Dalam pada aku dok terbayang-bayang tu mata aku pun terlelap..

2.47 pg..
Aku dikejutkan dengan sms dari En. AY..

"Alhamdulillah dah selamat. Anak lelaki. BeraT 3.00kg"

Alhamdullillah, jadi nya future PIL saya dah jadi maktok ngan tokwan la...hehehe..musti excited gila...termasuk la En. AY yang over excited tu (jgn marah En. AY). Ye la..dlm dok tunggu sempat lg En. AY berangan-angan, dok tunggu aku yang melahirkan...juah btui tau En. AY ni. Takpa En. AY, awak tu amik la pengalaman..time ni tunggu kat luaq..bila time aku nnti aku heret skali En. AY masuk labour room...kah kah kah...bukan apa kesedaran untuk orang lelaki tu macamana susahnya seseorang ibu tu nak melahirkan anaknya tau...

Untuk ibu muda Wani, tahniahnya atas kelahiran baby yang comel..

Nota Pena : Aku blom tau lg nama bakal anak sedara aku tu..huhu..nnti tanya En. AY...camtu gak ngan gmbq kalau ada nanti akan aku tempek kat sini..

No comments: